(0)

Veelgestelde vragen

LOCATIE

Waar vinden we jullie?
Wij bevinden ons in Schoten aan de wijk de Lek / Deuzeld.
De exacte afhaal locatie kan je vinden in de bevestigingsmail bij de bestelling.

Hebben jullie andere afhaallocaties?
Momenteel niet maar hier wordt aan gewerkt.

Zijn jullie een winkel?
Nee, wij hebben magazijnen waar je de goederen kan afhalen.

Zijn jullie een bedrijf?
Ja, wij zijn een bescheiden firma actief in de evenementen sector.
We hebben ruime ervaring in het vers bereiden van fun food en hebben daarmee onze sporen reeds verdiend bij diverse activiteiten en bedrijven.


BESTELLEN

Kunnen we telefonisch of per mail bestellen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Om praktische reden kan je enkel via de online shop bestellen.

Kunnen we de online bestelling betalen bij afhaling?
Nee dat is niet mogelijk. Om praktische-, en (corona) veiligheidsredenen is betaling vooraf gewenst.

Kunnen we bij afhaling nog bijbestellen?
We maken bij ieder productiemoment wat reserve.
Dat is echter vooraf niet in te schatten.
Let op: betaling kan dan enkel via Payconic of je bank app.

Kan ik per stuk bestellen?
Voorlopig kan je de producten niet per stuk bestellen, enkel in een pakket. Wel kan je de basispakketten met items per stuk uitbreiden.

Kan ik m’n bestelling annuleren?
Dat kan enkel via email uiterlijk 48 uur voor het gekozen afhaalmoment. Pas na bevestiging van ons is de bestelling geannuleerd.
Bij annuleren van omvangrijke bestellingen kunnen kosten worden aangerekend, informeer je vooraf.
Speciale bestellingen op maat kunnen niet worden geannuleerd. Denk hier aan bestellingen voorzien van jouw logo of drukwerk. 

Wij willen een factuur voor onze boekhouding?
Dat is mogelijk.
Bestel je als bedrijf of vereniging, vermeld dit dan uitdrukkelijk bij de bestelling, of stuur apart van de online bestelling een mail met het bestelnummer, firmagegevens en btw nummer.
Bij bestellingen onder de 50,00 euro dienen we 10 euro administratie kosten aan te rekenen.


AFHALEN

Wanneer kunnen we afhalen?
De afhaalmomenten (meestal zaterdag 09.00 – 12.00) kan je kiezen tijdens het bestelproces.
Let op: tijdens de eindejaarsperiode en andere feestdagen is dit aangepast.

Kunnen we op andere momenten afhalen?
Nee dat is helaas niet mogelijk.
Als het omvangrijke bestellingen betreft, contacteer ons…

Leveren jullie aan huis?
Dat is momenteel alleen mogelijk voor omvangrijke bestellingen, (bedrijven, verenigingen…) in een beperkte regio.
Informeer vooraf via email als je hierover vragen hebt.

Kunnen jullie pakketten verzenden?
Hier wordt aan gewerkt maar is momenteel nog niet voorzien.


PRODUKTINFO

Wat is de houdbaarheid?
De producten in onze popcornstore worden vers gemaakt tegen de afhaalmomenten en zijn enkele weken houdbaar voor consumptie.
De producten of pakketten vermelden de aanmaakdatum en te gebruiken voor datum.

Wat zijn de ingrediënten?
De ingrediënten zijn van natuurlijke oorsprong en divers maar kunnen we hier niet opsommen.
Vergelijk het met de snacks die je op de kermis smult.
Heb je in verband met bepaalde allergieën meer informatie nodig over een product, neem dan contact met ons op.

Kan ik zoute popcorn verkrijgen?
Ja dat kan per pakket. Vermeld dit uitdrukkelijk bij de bestelling van je pakket.
Let op, het is niet mogelijk een bepaald pakket te mengen met zoete en zoute popcorn.

Wat is het verschil met goedkope popcorn in de winkel?
Deze wordt vaak op een industriële manier bereid in massa volume.
De mais wordt gepoft en vervolgens door grote tunnels geblazen waarin een klein laagje (artificiële) zoetstof wordt verneveld.
Dat staat veraf van de traditionele wijze waarop wij de popcorn bereiden.

Wat is het verschil met de popcorn in de cinema?
Dat de popcorn in de cinema niet lekker is zal je ons nooit horen beweren!
Wel hebben we al vaak vernomen dat onze popcorn beter is dan in de cinema.
Hoe kan dat?
Heeft het te maken met de kleinere meer controleerbare volumes die we maken?
Door het extraatje?
Wie zal het zeggen…